You are currently viewing Píárkodjál csak! Vagy legyen igazi PR? 

Píárkodjál csak! Vagy legyen igazi PR? 

Mikrovállalkozások és kkv-cégek PR-lehetőségei a márkaépítésben mini tanfolyam

Mi köze van dr. House-nak és Blazsej doktornak meg a dalmatakutyának a PR-hez? Miért fontos nekünk, hogy ki mit mond rólunk, még akkor is, ha divatos most erre csak rálegyinteni? Hogy kell elérni, hogy JÓL különbözzünk? PR-kurzus, de most a kicsiknek! 

„Píárkodjál csak!” Hallottad már ezt? Degradáló… De tényleg ilyen ez? 

A píár kiejtés eleve helytelen, hát még a kontextus! Magyarul ugyanis „péer”-nek kell kiejteni. Ráadásul nagyon sokan azt gondolják, hogy ez olyan drága úri huncutság, amire csak a nagy cégeknek van szükségük. 

Ha te is azt hitted, akkor sajnos lelombozlak: egy mikrovállalkozásnak vagy kicsi cégnek is dolga van ezzel! 

Nem egy új feladatot akarok rád testálni, szinte biztos vagyok benne, hogy most is csinálsz valamennyi PR-t, de szinte biztos, hogy vagy nem tudatosan, vagy nem elég összefogottan. (Ha igen, akkor legfeljebb egy jó kis külső szempontsorért gyere el erre a tréningre!) 

Van egy mondás:

A szerénykedés halálos!
(K. T.)

A halálos szerénykedés, a büdös öndicséret és a visszatetsző önsztárolás helyett a jó kommunikáció, az eszközök helyes alkalmazása, a jó eszközök kiválasztása a legkisebb vállalkozások számára is fontos, már a legelejétől. Sőt! Ezt még az előtt meg lehet kezdeni, hogy egyáltalán a vállalkozásodat megalapítanád. 

A PR-doboz és a marketingdoboz valójában soha nem is vált el élesen egymástól, ma azonban sokkal több dolog összeér, mint régen. És mivel a PR-eszközöket a szakmában hajlamosak vagyunk marketingként megnevezni, nem könnyítjük meg a kisvállalkozó dolgát.

Hadd adjak neked egy 3 részből álló online tanfolyamot! A teljes kurzust 10.000 Ft-ért megkaphatod, de a 2025-ös Marketing Fesztiválra beváltott jegyeddel mindössze 5.000 Ft-ért részt vehetsz kurzusunkon!

Válassz!

Ez van ingyen!

MIRE SZÁMÍTHATSZ?

Az első etapban arról fogok beszélni, hogy mi a PR egyáltalán. A legegyszerűbb és legérthetőbb definícióval, amit valaha hallottál! Azt is, hogy kapcsolódik ez a mikrovállalkozók, kisvállalkozók életébe, felsorolok jópár eszközt, ami a rendelkezésünkre áll, és ki is tudjuk fizetni. Már itt is lesz szó röviden az influenszerekről.

Beszélek arról, hogy használhatjuk az ún. PR-cikkeket és a szakértői könyveket a magunk javára, ehhez hozok neked két nagyon jó ajánlatot, hogy megtehesd az első lépéseket!

A második és a harmadik etapban (közte rövid szünettel) a kisvállalkozók számára elérhető, gyakran ingyenes PR-eszközöket mutatom be. Az első részben hallottakat ki is bővítem, de nemcsak kifejtem, hanem konkrét példákat is mondok ezekhez. Megtudod, mi köze van a dalmatáknak a PR-hez, miért extrán fontos a krízisben, hogy legyen jó a hírnevünk, valamint azt is, hogy jótékonykodásunk célját jól válasszuk meg. (CSR)
Az influenszermarketing/influenszer PR használatáról is fogok beszélni, mert rengetegen félreértik ezt, és borzasztó könnyű drágán rosszul csinálni!
Lesz szó a díjakról, pályázatokról és elismerésekről, valamint Hamvas Béláról, de még titok, miért. 🙂

Jelentkezz az eseményre!

A csatlakozáshoz szükséges linket a jelentkezésedre küldött válasz-e-mailben kapod meg.

Ahova küldeni tudjuk a díjbekérőt a nevezési díjhoz.